2012. március 18., vasárnap

Anyák napi reggeli made with love


Ezt a finom és mutatós reggelit készítette Abi a mai anyák napjára. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a hétvégén a kisujjamat sem kell mozdítani. :-) Ezt ki is élvezem. Köszönöm Neked Abi baba és Dada!

(Írországban és Angliában az anyák napja a nagyböjt 4. vasárnapjára esik- Mothering Sunday nevű vallási ünnepből alakult ki, Mother's Day).

,,Azt kérdezed tőlem
hogyan vártalak?
Mint az éjszakára
fölvirrad a nap,
mint a délutánra
jön az alkonyat,
mint ha szellő jelzi
a förgeteget-
ezer pici jelből
tudtam jöttödet.

Mint tavaszi reggel
a nap sugarát,
fagyos téli este
jégcsap illatát,
mint az alma ízét,
tejet, kenyeret-
pedig nem is láttalak még,
úgy ismertelek.

Mint a fény az árnyat,
záport a virág,
mint patak a medrét,
madarat az ág,
mint sóhajos nyári éjjel
a fák az eget-
mindenkinél jobban téged
így szerettelek.''

8 megjegyzés:

Dodie írta...

Jaj nem akarok kötözködni tényleg, csak gyerekkoromban ezt szavaltam anyák napján, és pontosan úgy szól hogy "mint a délutánra jő az alkonyat" és "fagyos téli este jégcsap csillagát" de amúgy egy gyönyörűséges vers és nagyon szép meglepetés volt Abitól a reggeli :)

Seffer Lilla írta...

Nagyon aranyos a reggelid...:) itthon még azért várni kell a hivatalos anyák napjára, de azért nálunk nem csak akkor ünnepeljük ezt a napot, mert az anyák az év összes napján megérdemlik...:)

Emi írta...

Nagyon finom reggelid volt! Milyen jó neked:)

Erika írta...

Insh, én is sokat szavaltam anno:) Szeretem ezt a verset, de hát Abi választotta amúgy is...;-)

Köszi Lilla, igen minden nap egy ünnep kell hogy legyen!

Köszi, Emi. A porridge kicsit felturbózva ;-)

trollanyu írta...

Ma nálunk is porridge volt a reggeli,de a tiéd sokkal szebb:) Most beszéltünk a párom anyukájával Skóciában, érdekes, mert itt meg feruárban volt anyák napja.

Mrita írta...

Nagyon finom reggeli, jó ünneplést! Élvezd a kényeztetést!

Erika írta...

Igen Trollanyu, ahogy utánanéztem minden országban más időpontra esik az anyák napja.

Köszönöm Mrita!:-)

NYAMMM írta...

mmmm és ezt csak most látom?:)