2012. december 30., vasárnap

Magyar Zserbó a Sunday Times hasábjain!

Nagy meglepetésemre bekerültünk a The Sunday Times mai mellékletébe, a zserbó és én. Tudtam, hogy lesz ma egy összefoglaló a versenyről, de azt nem gondoltam volna, hogy a nyertes néni receptje mellé a zserbót is beteszik, ráadásul külön el is készítették és lefotózták (a nevemet elírták de ezt már megszoktam)!
Mégsem volt hiába a sok munka :-) Az újság ezen melléklete csak Írországban kapható, de akit érdekel beillesztem ide is a cikket. A zserbó velünk volt az ünnepek alatt is, és sok kedves ismerősnek is elkészítettem. Nálam abszolút kedvenc lett, így gyakran fogom majd megsütni ezután is.:-)





22 megjegyzés:

Mrita írta...

Nagyon örülök a sikerednek és gratulálok! Nagyon boldog, békés, sikerekben és egészségben gazdag új évet kívánok! Minden legalább így teljesüljön a jövő évben is és tudj örülni. Köszönöm, hogy megosztottad velünk örömör.

IsaBella írta...

Gratulálok! Csodásan néz ki az újságban is a süti, amit a recepted alapján készítettek! :)
A névvel kapcsolatban megértelek, az enyémet is mindig elírják. ^^
BÚÉK!

Györgyi írta...

Óriási gratula Neked!!!! Látod megérte a sok fáradozás és izgulás.A Zserbó neked köszönhetően elindult világhódító útjára:) Csodás lezárása az évnek!

Hankka írta...

De jó! :) Nálam abszolút nyerők voltatok, Te és a zserbó, és ezt csak megerősíteni tudom az újságcikk láttán is! :) Gratulálok! :)

Erika írta...

Mrita:nagyon köszönöm, aranyos vagy! Neked is Boldog Új Évet kívánok!

Isa: köszi szépen , BUÉK!:)

Janka: köszi, majd meglátjuk meddig jut el a zserbó...:) Vagy én..:)

Hankka: Köszönöm szépen, kedves vagy!:)

Csilla írta...

Ez igen!! Szívből gratulálok!! Békés, boldog új évet kívánok!! :)

Emi írta...

Ez csodás Erika! Gratulálok! Tényleg nem volt hiába a fáradozásod:) Boldog Új Évet kívánok ezúttal is!

Marcsi írta...

Óriási gratula!!
Nagyon jól néztek ki Te és a zserbó.
Nagyon bolgog új évet kívánok!!!!

Nyárikonyha írta...

szuper. ügyes vagy. jó publicitás kis országunknak, no és az a kis whisky...ki fogom próbálni.

Margit Zoltán írta...

Gratulálok! További sikeres tevékenységet és boldog új esztendőt kívánok neked! :)

Gizi írta...

Gratulálok!!! Híressé tetted a Zserbót.:)

Boldog Új Évet Kívánok az Egész Családnak!!

Erika írta...

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a gratulációkat, és Boldog Új Évet kívánok!:)

pinkóci írta...

Nagyon szuper!!! :)

trollanyu írta...

Gratulálok itt is, nagyon szuper:) Boldog új évet kívánok Neked és a Családodnak is:)

Marka írta...

Gratulálok, nagyon ügyes vagy:-)))Büszke vagyok rád, és hogy megjelent az újságban és így igazi hírnevet szereztél ennek a magyar finomságnak!

Kriszta írta...

Ez fantasztikus! Szívből gratulálok!

Anazar írta...

Mert megérdemled!! BÚÉK Erika!

teller-cake írta...

Szívből gratulálok én is!!! Azért csak érezték az írek is, hogy az első sorban a helyetek: a zserbónak és Neked! :)

Kati írta...

BÚÉK nEktek, és nagy gratula:)

Hankka írta...

Szia Erika! :) Minden rendben veletek? Olyan régen hallottunk rólad, remélem, nincs semmi baj! :) Üdv.: Hankka

Erika írta...

Drága Hankka, köszönöm, hogy érdeklődsz, nagyon kedves vagy!Majd hamarosan kiderül, miért tűntem el.:)

teller-cake írta...

Látom már érdeklődtek utánad, én is ezért jöttem...:) Remélem mihamarabb visszatérsz!